Reacties

Jan Verheyen
een dag geleden

Wij komen met veel plezier. Fran en Jan

Haidar
een maand geleden

Can’t wait 😍

Frauke en Alberto
een maand geleden

We komen met veel plezier!

Pauline Deffontaine
een maand geleden

Wooopwoooop

Prima Vero
een maand geleden

Hola primos. Alejandro, Chole y yo estaremos encantados de acompañaros.

Wilfried en Ilse Penen
een maand geleden

Wij zijn er heel graag bij, alvast bedankt voor de uitnodiging.

Dikke kus van nonkel Fried en tante Ilse

Mieke en Luk Schul Penen
een maand geleden

Wij zijn er graag bij. Bedankt voor de uitnodiging.
Mieke en Luk

Alfonso y Charles
2 maanden geleden

Carlos y Peter: allí estaremos Charles y yo para acompañaros en ese día. Besotes grandes.

Jeff en Julian El Gato
2 maanden geleden

superleuk! wij zijn er..

Christian & Frank
2 maanden geleden

Dag schatjes,

Frank en ik zijn er heel graag bij. Bedankt voor de uitnodiging alvast.

Dikke kus,
Christian en Frank

Reactie plaatsen